Nanitous spreekt
vrijdag 4 februari 2011
Geboorte
Vandaag is een bijzondere dag. Voor mij dan, want voor 't eerst een blog begonnen.
Bloggen om 't bloggen? Geloof 't maar niet. Het gaat om een technische kennismaking met de blog & google api's. En dan is het handig om je eigen blog te hebben.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten